You are using an outdated browser. For a faster, safer browsing experience, upgrade for free today.
ילדים ג' - האדומים מאשדוד זורחים בחג
חגיגה אדומה. שחקני אשדוד חוגגים ניצחון (צילום מטעם הקבוצה)

ילדים ג' - האדומים מאשדוד זורחים בחג

מרכז 1 - מחזור 15: על אף חזרה מאוחרת לאימונים ולמשחקים רשמיים, "האדומים" אשדוד ממשיכה להציג כדורגל טוב ובמחזור האחרון זכתה בניצחון ליגה שלישי ברציפות

 

מאת: אורי שמיר - עורך האתר

העיר אשדוד היא אחת מהערים המטווחות ביותר במלחמת חרבות ברזל. קבוצות הכדורגל בעיר משחקות בליגות בהן משחקות קבוצות מאזור המרכז והשפלה, שחזרו לפעילות אימונים מספר שבועות לפני שפיקוד העורף התיר לקבוצות העיר אשדוד לחזור לפעילות וזהו בהחלט אינו דבר של מה בכך, כשמלבד ההתמודדות המנטלית והקוגנטיבית עם השפעות המצב הביטחוני נדרשים שחקני הקבוצות לאתגר גופני משמעותי.

קבוצת ילדים ג' של "האדומים" אשדוד אירחה ביום שישי האחרון למפגש קבוצות "צו פיוס" את הפועל גדרה, מהקבוצות המצליחות ביותר בליגת מרכז 1, עם תקוות לזכות בניצחון שלישי ברציפות. שחקניה הנחושים של אשדוד הצליחו לעמוד במשימה. שערים שכבשו יבגני שפרינסקי ונועם אלבז, ב-10 הדקות האחרונות של המחצית הראשונה, העניקו לקבוצה יתרון 0:2, שהיווה מקדמה גדולה בדרך לניצחון. במחצית השניה שער שכבש נאור קבדה האורח קבע את תוצאת המשחק - ניצחון 1:2 לזכות אשדוד.

רז אלגזר, מאמן הקבוצה המנצחת, שיתף בתחושותיו ובאתגרים של קבוצתו: "התחלנו את העונה בצורה לא פשוטה, בגלל השפעות המלחמה. לא התאמנו חודש וחצי , מיד אחרי האימון הראשון התייצבנו למשחק ליגה ואחרי המשחק השני התייצבנו למשחק גביע. לקח לנו זמן להיכנס לקצב, אבל בתקופה האחרונה אנחנו נראים טוב וזה בא לידי ביטוי גם בתוצאות. חשוב לנו עד סיום העונה לזכות בכמה שיותר ניצחונות ולתת כמה שיותר ביטחון לשחקנים בעונה הכל כך מורכבת הזו".